Organisaties met een abonnement bieden we technische ondersteuning zonder extra kosten. Hieronder leest u wat daar wel en niet onder valt. Via het contactformulier kunt u uw vraag stellen.
Heeft u bij ons een actief Autodesk-abonnementen? Dan bieden we gratis ondersteuning als de software niet werkt zoals u dat redelijkerwijs mag verwachten. We ondersteunen u in deze volgorde:
- Via e-mail
- Telefonisch
- Op afstand overnemen van uw computer of laptop
Hoewel we u graag helpen, geldt de gratis ondersteuning niet voor vragen over de werking van software of hoe u met de software een bepaald doel kunt bereiken. Daar hebben we uitstekende basis- en vervolgcursussen voor, zelfs afgestemd op uw specifieke vakgebied.
(Goed om te weten: jaarlijks trainen we honderden CAD-professionals. U bent dus in goed gezelschap!)
Ook als u een software-oplossing zoekt rondom een specifiek werkproces of een onderdeel daarvan, kunt u geen gebruik maken van de gratis ondersteuning. We verwijzen u dan graag naar onze een van onze onderstaande diensten.